بررسی طراحی وب سایت - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

با گذشت زمان و افزایش شبکه‌های اجتماعی هنوز برقراری تماس با تلفن بهترین و ساده‌ترین روش ارتباطی مخاطبان با سایت است. عده زیادی از مردم تمایل دارند که با خدمات دهنده و فروشنده خود ارتباط تلفنی برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟ برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود.

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

امکان فروش به تمام شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی در آنها :

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

حال که با اهمیت فوتر سایت و دلایل آن آشنا شدید بد نیست ببینیم فوتر سایت را چگونه طراحی کنیم که بتوانیم از مزایای آن بهره‌مند شویم.

در تصویر زیر فهرست‌های سایت همیار وردپرس را مشاهده می‌کنید.

در ادامه برای این که بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، بد نیست نگاهی به یکی از مدل‌های طراحی تعاملی داشته باشیم.

این مسئله موجب سنگینی و کند شدن سرعت سایت و کاهش ترافیک ورودی خواهد شد. این موضوع خود از نظر سئو اثر بسیار منفی بر کسب‌وکار شما می‌گذارد.

قالب‌های آماده، خود به دو دسته قالب پولی و قالب رایگان تقسیم می‌شوند. سایت‌های زیادی وجود دارند که اقدام به فروش قالب آماده می‌نمایند.

در این بخش به طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی نظیر با المان های اختصاصی به شما تحویل دهیم.

نوع طراحی سایت است که به آن‌ها می‌گوید کیفیت خدمات خوبی دارید و می‌توانند به بیزینس شما اعتماد کنند.

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.
در دنیای امروز با توجه به سهولت در خرید آنلاین ، طراحی سایت فروشگاهی را می توان جایگزینی مناسب برای خرید حضوری دانست. از این رو طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان از مهم ترین گام های موجود در جهت ارتقا یک کسب و کار دانست.

مهندسان تیم ما،از آخرین شیوه های کدنویسی برای ساخت وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. بنابراین از کیفیت کار ما مطمئن باشید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. ما در این مقاله هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت نیاز داشتید را آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

اینجا کلیک کنید اما در صورت نیاز به سئو تخصصی باید با تیم بهینه سازی سایت کاسپید هماهنگی های لازم انجام شود.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

سلام می خواستم بدونم وقتی شخص دیگه طراحی سایت ای یک سایت رو راه اندازی کرده و اون سایت قراره به یه ادمین دیگه واگذار لینک منبع بشه چطور باید تغییرات روی سایت ایجاد بشه ؟

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد.

اینکه آیا می‌خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست. حال برای تنظیم کردن بخش نظرات وبسایت وردپرس مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

به همین دلیل، سایت باید عملکرد درستی داشته باشد و کاربر را ترغیب کند بخش‌های مختلف را مطالعه کند تا بتوانید اعتماد کاربر را جلب نمایید.

طراحی تعاملی با این‌که ریشه در طراحی وب و گرافیک دارد؛ اما تخصصی‌تر عمل می‌کند. به بیان دیگر، طراحان سایت تعاملی تنها با عکس و متن کار نمی‌کنند، آن‌ها موظف هستند عناصری را ایجاد کنند که کاربر تمایل به کشیدن، کلیک کردن، لمس و … آن‌ها داشته باشد.

امکان نمایش زیرمحصولات، این سایت جستجو تخصصی محصولات و مقایسه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی

پس از اتمام کار طراحی و تایید مدل نهایی، ما آن را برای تیم توسعه خود ارسال می‌کنیم تا سایت شما را از روی کاغذ به واقعیت تبدیل کنند.

Report this wiki page