گزینه های طراحی وب سایت حرفه ای - قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

سایت هایی که ما طراحی می کنیم کاملا اختصاصی است و به دلیل مشکلات فراوانی که سایت های قالب آماده مانند وردپرس و جوملا و.. برای مشتریان بوجود می آورند طراحی این سایت ها را کاملا از برنامه کاری خود حذف کرده ایم.

سلام برای طراحی یک سایت شرکتی با همان امکانات اصلی لطقا به من قیمت بدهید باسپاس

فراموش نکنید که با سفارش فروشگاه اینترنتی با وردپرس؛ می توانید بدون محدودیت، محصول را اضافه کنید.

سایت های وردپرسی در تارینوتک دارای طراحی گرافیکی اختصاصی ، سرعت لود بالا ، زیرساخت سئو شده ، ریسپانسیو و امنیت بالا بوده و مستندات آن به کارفرمایان عزیز ارائه خواهد شد.

در این حالت می توانیم کاملا مطابق با تکنولوژی روز طراحی سایت آن را بهینه سازی کنیم. بنابر این اگر تا کنون اقدام به راهاندازی سایتی ندارید می توانید از طریق تیم مهندسی شرکت تارینوتک آنچه را که می خواهید با طراحی گرافیکی مدرن و دقیقا مطابق با نیاز مشتریان خود سفارش دهید زیرا شبکه های اجتماعی و طراحی سایت راه بیشتری را برای برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبانتان برقرار می کند.

در تقویم محتوا بخشی به تاریخ انتشار پست و محتوا اختصاص دارد و باید مشخص شود در چه تاریخ و زمانی قصد انتشار آن را دارید تا روند تولید محتوا با نظم و سرعت بیشتری پیش رود.

ضمن اینکه هزینه های طراحی سایت در ایران به طور متوسط بسیار کمتر از هزینه های طراحی در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.    کیوان خسروی

اما پس از مدتی قدیمی بودن تکنولوژی ها در عمل مشکلات زیادی را بوجود خواهند آورد. عقیده ما این است که برای یک شرکت حرفه ای، هیچ بن بست و محدودیتی وجود ندارد و اگر از شرکتی جملاتی مانند "نمی توانیم چنین امکانی به سایت شما اضافه کنیم" شنیدید بدانید که با یک شرکت طراحی سایت غیرحرفه ای طرف هستید. 

وارد کردن اطلاعات یا همان دیتا اینتری از جمله خدمات تاثیر گذار بر قیمت سفارش طراحی سایت می باشد. قیمت هایی که در جدول قیمت مشاهده می فرمایید، بدون احتساب هزینه وارد کردن اطلاعات می باشند. اطلاعات شما شامل: عکس، متن، فیلم، صوت ، جدول های اکسل و… می باشد.

در واقع بدون داشتن یک برنامه ریزی مناسب هیچ چیز درست و به موقع پیش نخواهد رفت و نمی توان برآیند و خروجی دقیقی از نتیجه محتوا مورد نظر بدست آورد.

این مورد هم به هزینه و تعرفه طراحی سایت با وردپرس شما می افزاید. اما یک قدم بزرگ به سمت متفاوت بودن نسبت به رقبایتان می باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، با یک تیم مجرب و توضیحات بیشتر با تجربه چندین ساله در حوزه طراحی سایت، سئو سایت و بازاریابی اینترنتی، پیشرو در رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

سلام و درود یک سوالی برای من پیش اومده اون هم اینه که آیا طراحی سایت وردپرس اختصاصی هم داریم ؟ چون یکی از شرکت هایی که باهاشون برای طراحی وب سایتمون صحبت کردم به من گفتن که از وردپرس استفاده می کنن اما اختصاصی کد نویسی میشه و هزینه طراحی سایتشون خیلی بالا بود.

این ویژگی وردپرس باعث شده که کاربران زیادی آن را برای ساخت سایت انتخاب کنند. با مطالعه مقاله «وردپرس چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد؟» بیشتر با این سیستم مدیریت محتوا و امکانات آن آشنا می‌شوید.
تعرفه های طراحی سایت با وردپرس بر اساس لایسنس دار بودن قالب ها و پلاگین ها

سلام برای طراحی یک سایت شرکتی با همان امکانات اصلی لطقا به من قیمت بدهید باسپاس

در تارینوتک طراحی گرافیکی اختصاصی و برنامنه نویسی استاندارد و بهینه در تمامی پروژه های طراحی سایت ز پایه لحاظ خواهد شد. نکته مهمی که در طراحی سایت اختصاصی وجود دارد بحث ارائه سورس کدها می باشد.

پکیج پلاتین شامل طراحی سایت اختصاصی با وردپرس می شود. یعنی شما هر طرح یا نمونه ای مد نظرتان باشد را می توانیم برایتان بر روی وردپرس پیاده سازی نماییم.

ساخت فروشگاه با وردپرس به کدنویسی نیازی ندارد. به همین دلیل هر کسی می‌تواند به کمک وردپرس یک سایت فروشگاهی داشته باشد. اگر به دنبال یک آموزش کامل و رایگان برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس هستید، این مقاله را از دست ندهید.

ایران وب لایف اولین و قوی ترین سامانه فروش محصولات داینامیک در ایران اینجا را بررسی کنید را راه اندازی کرده است که همین مساله باعث میشود نسبت به سایر رقبا یک سر و گردن بالاتر قرار بگیرد.

·         فیلتر پیشرفته محصولات و خدمات برای وب سایت های تجاری

اگر سایت شما به پلاگین نویسی و یا یک پلاگین خاص احتیاج داشته باشد، به صورت مستقیم بر محاسبه قیمت طراحی سایت وردپرس تاثیر می گذارد. پس باید آن را یکی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری در نظر گرفت.

طراحی وب سایت اختصاصی به این معناست که از سیستم خاصی استفاده نشود و برنامه نویسی از صفر صورت گیرد.

سلام و تشکر بابت مطلب مفیدی که در سایتتون قرار دادین. سوال من این هست که آیا از بین پلن های مختلف طراحی سایت فروشگاهی امکان این وجود داره که بعضی امکانات حذف یا منلع اضافه بشود؟ مثلا ما نیاز به یک یا دو امکان از پلن پیشرفته داریم آیا باید حتما باید پلن پیشرفته سایت فروشگاهی شما رو خریداری کنیم ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

هر زمان که سازنده بخواهد می تواند با دستکاری آن ها، به اهدافی که دارد برسد. توضیحات این قسمت مفصل است و در این بخش امان پرداختن به آن وجود ندارد.

اما موضوعی که اهمیت دارد خروجی کار است یعنی شما باید تمرکز خود را بر روی داشتن وب سایت کارآمد قرار دهید و انتخاب بهترین روش را توضیحات بیشتر به متخصصین طراحی سایت بسپارید.

این امر به شما در آینده نیز بسیار کمک خواهد کرد و برای افزودن امکانات جدید و یا تغییر در امکانات فعلی هزینه و زمان کمتری را برای شما خواهد داشت.

در صورتی که سایتی دارید میتوانید ارتقا و ری دیزاینش کنی!

Report this wiki page